Menu

Aktuális oldal 1 / 7

Tisztelt Partnerünk!

Köszöntjük a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség Exportérettségi Kérdőívének online felületén.

Annak érdekében, hogy szolgáltatási portfóliónkat testreszabott módon tudjuk az Önök szolgálatába állítani, kérjük, hogy a kérdőívet a lehető legpontosabban töltse ki. Azon túl, hogy vállalkozása így tájékoztatást kap arról, hogy a HEPA értékelési módszertana szerint milyen exportérettségi szinten áll, a kérdőív kitöltése bizonyos programjainkon való részvétel feltétele is.

A kitöltés körülbelül 15 percet vesz igénybe.

Bízunk a további sikeres együttműködésben.

Tisztelettel:

HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség Nonprofit Zrt.

 

 

Kérjük adja meg céges adatait!

Kérjük töltse ki cégnevével.

Kérjük helyesen adja meg a cég adószámát: 12345678-9-10

Kérjük töltse ki weboldala címével.

Kérjük csak normál karaktereket használjon!

Kérjük valós e-mail címet adjon meg.

Kérjük helyes formátumban adja meg telefonszámát (36xxxxxxxxx)

Kérjük válasszon egyet!

Csak számokat adjon meg!

Csak számokat adjon meg!

Csak számokat adjon meg!

Csak számokat adjon meg!

Invalid Input

Belépő kérdések

A belépő kérdések az üzleti tevékenység és a fenntarthatóság szempontjából vizsgálják a vállalat hozzáállását, a technológiai felkészültségét, valamint az exportpiacra való kilépési lehetőségeket. A kérdések célja, hogy felmérjék a vállalat jelenlegi helyzetét és jövőbeli terveit a versenyképesség és hatékonyság növelése érdekében.

Hibás érték

Hibás érték!

Hibás érték!

Hibás érték!

Hibás érték!

Invalid Input

Hibás érték!

Invalid Input

Versenyképesség

 

A versenyképesség szekció kérdései arra irányulnak, hogy felmérjék a vállalat piaci helyzetét, pénzügyi stabilitását és versenyelőnyeit. A kérdések kiterjednek a vállalat pénzügyi hátterére, növekedési lehetőségeire, valamint a termékek és szolgáltatások versenyképességére a hazai és nemzetközi piacokon.

Invalid Input

Hibás érték!

Hibás érték!

Hibás érték!

Invalid Input

Motiváció a külpiacra lépésre

A motiváció és kapacitás fejlesztése szekció kérdései arra összpontosítanak, hogy a vállalat mennyire készült fel az exportpiacra lépésre, milyen stratégiával rendelkezik, és hogyan vesz részt nemzetközi kiállításokon. Továbbá vizsgálják a cég képességét arra vonatkozóan, hogy megfeleljen a külpiaci elvárásoknak, valamint felmérik, hogy a vállalat milyen mértékben végez piacfelmérést és gyűjt információkat a potenciális külföldi piacokról.

Hibás érték!

Hibás érték!

Hibás érték!

Hibás érték!

Invalid Input

A tulajdonosok és a felső vezetés elköteleződése

 A tulajdonosok és a felső vezetés elköteleződése szekció kérdései a vállalat vezetésének export iránti elkötelezettségét vizsgálják, beleértve a szükséges erőforrások biztosítását és a hosszú távú elkötelezettséget. Emellett felmérik, hogy a vállalat rendelkezik-e dedikált szakemberekkel az exporttevékenységhez, és hogy a vezetőség hajlandó-e elfogadni az export fejlesztésével járó kockázatokat és várakozási időt a sikeres piaci terjeszkedés érdekében.

Hibás érték!

Hibás érték!

Hibás érték!

Hibás érték!

Invalid Input

Termékek felkészültsége a külpiacra

A termékek felkészítése a külpiacra szekció kérdései a vállalat exportképességéhez szükséges tényezőket vizsgálják, beleértve a szabad termelési kapacitást, a termékek és szolgáltatások piaci előírásoknak való megfelelését, valamint a termékek piacra adaptálásához szükséges ismereteket. Emellett a kérdések felmérik, hogy a vállalat képes-e speciális képzést és technikai támogatást nyújtani az értékesítést követően a külpiacon.

Hibás érték!

Hibás érték!

Hibás érték!

Hibás érték!

Invalid Input

Készségek, képességek, tudás és erőforrások

A készségek, képességek, tudás és erőforrások szekció kérdései a vállalat logisztikai, pénzügyi és marketingképességeit vizsgálják, amelyek elengedhetetlenek az exporttevékenység sikeréhez. A kérdések arra irányulnak, hogy a cég mennyire ismeri a nemzetközi szállítmányozási, fizetési és pénzügyi tranzakciókat érintő problémákat, valamint a külföldi versenytársak stratégiáit. Emellett felmérik, hogy a vállalat rendelkezik-e idegen nyelvű weboldallal, amely támogatja a nemzetközi piacokon való megjelenést és hitelességet.

Hibás érték!

Hibás érték!

Hibás érték!

Hibás érték!

Invalid Input